Τρόποι πληρωμής
-
- Αντικαταβολή: Για παραγγελίες άνω των 50,00€ μπορείς να εξοφλήσεις την παραγγελία σου, κατά την παράδοση στο χώρο σου, πληρώνοντας το συνολικό ποσό της παραγγελίας σου στον υπάλληλο της εταιρείας μας. Η δυνατότητα αυτή ισχύει για τις περιοχές Θεσσαλονίκης, Αθήνας και Πειραιά. Η αντικαταβολή γίνεται μόνο με μετρητά και είναι δεκτή για ποσά έως 500€ ενώ αποκλείεται για μεγαλύτερα ποσά.
- Αντικαταβολή με courier: Μπορείς να εξοφλήσεις την παραγγελία σου, κατά την παράδοση στο χώρο σου, πληρώνοντας το συνολικό ποσό της παραγγελίας σου στον υπάλληλο της εταιρείας ταχυμεταφορών ΑCS ή ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ + 2.5€ / αποστολή
- Χρεωστική ή Πιστωτική Κάρτα: Μπορείς να εξοφλήσεις την παραγγελία σου με πιστωτική κάρτα ή χρεωστική κάρτα. Με πιστωτική κάρτα η εξόφληση γίνεται εφάπαξ.
- Τραπεζική Κατάθεση: Αφού προσθέσετε στο καλάθι τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε μπορεί να γίνει πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK EFG
Αριθμός λογαριασμού 0026.0350.44.0200592154
ΙΒΑΝ: GR5702603500000440200592154
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ:
Αριθμός λογαριασμού: 5229-059739-048
IBAN: GR14 0172 2290 0052 2905 9739 048
ΤΡΑΠΕΖΑ ALPHA BANK
Αριθμός λογαριασμού: 7010 0200 2017 280
IBAN: GR49 0140 7010 7010 0200 2017 280
ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΘΝΙΚΗ
Αριθμός λογαριασμού: 236/470516-57
IBAN: GR41 0110 2360 0000 2364 7051 657
Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία, υπάρχει χρονικό περιθώριο 3 ημερών για να πραγματοποιηθεί η κατάθεση των χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό. Μην ξεχάσεις, για τη διευκόλυνση της συναλλαγής σου, μόλις ολοκληρώσεις την κατάθεση , να μας στείλεις το αποδεικτικό κατάθεσης στο info@3me.gr. Η παραγγελία θα ακυρωθεί εάν δεν γίνει η κατάθεση μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες.
Τα δεδομένα που ο πελάτης καταχωρίζει κατά τη διενέργεια μιας ηλεκτρονικής πληρωμής, δεν ελέγχονται ούτε τυγχάνουν επεξεργασίας ούτε αποθηκεύονται από την 3ME SIGN ΕΠΕ αλλά από τον εκάστοτε πάροχο ή διακομιστή πληρωμής.
Τυχόν παραδοθέντα εμπορεύματα παραμένουν στην κυριότητα της 3ME SIGN ΕΠΕ μέχρι την πλήρη και ολοσχερή καταβολή του τιμήματος σε αυτήν.
Σε περίπτωση που απαιτείται επιστροφή χρημάτων, αυτή θα διενεργείται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενεργήθηκε η καταβολή του τιμήματος από τον πελάτη, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά με τον πελάτη, χωρίς υπαίτια ή αδικαιολόγητη καθυστέρηση.